موسسه فهیم

خلاصه ها

اخبار موسسه

آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟

رامین

سلام لطفا صوت جلسه رو قرار بدید.. بنده نیاز دارم.. خیلی ممنون ... مباحثی که تو موسسه بررسی میشه خیلیییی خوب و مفیدن.. واقعا خسته نباشید..

هدف و وسیله از دیدگاه امام علی(ع)

هدف و وسیله از دیدگاه امام علی(ع)

محتوای بحث کامل است و فقط احتیاج به کامل کردن ارجاعات دارد رضائی ماه مبارک رجب و اعیاد آن را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال بهره‌وری بیشتری از این ایام را مسئلت دارم. به مناسبت تولد حضرت علی‌(ع) یک بحث تحلیلی درباره دیدگاه حضرت پیرامون هدف وسیله را توجیه می‌کند ارائه می‌دهیم. اهمیت این بحث در این است که مورد نیاز جامعه فعلی ما می‌باشد. قبل از ورود به این بحث، ذکر مقدمه‌ای لازم و ضروری است

گزارش نشست آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟

گزارش نشست آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد هادی مفتح، استادیار گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم و استاد حوزه علمیه به ایراد سخن پرداخت. موضوع بحث ایاشن "آیا هدف وسیله را توجیه می کند" بود.

مطالب مرتبط

مهار قدرت از دیدگاه کتاب و سنت

مهار قدرت از دیدگاه کتاب و سنت

ابتدا من تبریک می گویم امروز را که روز ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست روز مبارکی که برای همه ما پیروان ائمه اطهار و دلبستگان به ولایت ائمه معصومین علیهم السلام روز بسیار مبارک و فرخنده ایست

محدوده وجوب حفظ نظام اسلامی

محدوده وجوب حفظ نظام اسلامی

دویست و هشتادو دومین جلسه از سلسله جلسات نظریه پردازی موسسه فرهنگی ، پژوهشی فهیم پیرامون«محدوده وجوب حفظ نظام اسلامی » شامگاه شنبه نهم دی ماه 96 با نظریه پردازی حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی مفتح و با حضور جمع کثیری از اندیشه وران،فظلا ، طلاب و دانشجویان در محل موسسه برگزار شد.